“Nyugalom, csak semmi pĂĄnik…” 😉

Öt tipp arra, hogy szĂŒlƑkĂ©nt, hogyan Ƒrizd meg a lelki bĂ©kĂ©d, miközben a kötƑdĂ©seteket is erƑsĂ­ted a gyermekeddel:

đŸŒ· SzĂĄnj idƑt a csöndes elvonulĂĄsra, ha az csak egy pĂĄr perc naponta az is jĂł. Jelölj ki naponta egy idƑpontot, mikor magadba tudsz mĂ©lyedni, Ă©s ĂĄt tudod gondolni a napi törtĂ©nĂ©seket, rendszerezni tudod a gondolataidat.

đŸŒ· Figyelj a 10es szabĂĄlyra. Ha mĂ©rges vagy dĂŒhös vagy, Ă©s esetleg mindkettƑtöknek rossz napja van, mindig szĂĄmolj el tĂ­zig magadban, mielƑtt bĂĄrmit tennĂ©l vagy mondanĂĄl, miközben egyenletesen, lassan, nyugodtan veszed a levegƑt.

đŸŒ· Tartsd magad a rendszeressĂ©ghez. Tervezd meg elƑre a napod. Figyelj arra, hogy ne vĂĄllald tĂșl magad, dicsĂ©rd meg magad nap vĂ©gĂ©re, Ă©ld meg az Ă©rzĂ©st, amikor sikeresen teljesĂ­tetted, amit elterveztĂ©l, legyen az bĂĄrmilyen aprĂł öröm is.

đŸŒ· Sose feled, hogy mindannyian hajlamosak vagyunk kivetĂ­teni mĂĄsokra a fĂ©lelmeinket hangulatunkat, Ă©rzĂ©seinket. ElsƑsorban mindig a sajĂĄt megĂ©rzĂ©seidre, ösztöneidre hallgatva Ă©ld az Ă©leted.

đŸŒ· Hallgasd meg a gyermeked mondandĂłjĂĄt mindig, ne szakĂ­tsd fĂ©lbe, akkor is ha lĂ©nyegtelennek tƱnƑ informĂĄciĂłkat oszt meg. Ez is olyan, amivel Ă©rezhetik a szeretetted.

Kategória: Egyéb kategória | A közvetlen link.

Vélemény, hozzåszólås?

Az e-mail-cĂ­met nem tesszĂŒk közzĂ©. A kötelezƑ mezƑket * karakterrel jelöltĂŒk